Showing Manifestation

Next Previous Back to index : Advanced search

[M] 教室の困っている発達障害をもつ子どもの理解と認知的アプローチ : 非行少年の支援から学ぶ学校支援 Volume

宮口幸治著
Creator: Publisher: 明石書店 (Date of publication: 2017-02)

Title transcription: キョウシツ ノ コマッテ イル ハッタツ ショウガイ オ モツ コドモ ノ リカイ ト ニンチテキ アプローチ : ヒコウ ショウネン ノ シエン カラ マナブ ガッコウ シエン
Number:
Form: Volume Volume / text text
Language: Japanese
Publication place: 東京
Physical description: 114p : 挿図 ; 26cm
Subject:
Classification:
Identifier:
Created at: Wed, 24 Mar 2021 14:33:47 +0900
Updated at: Wed, 24 Mar 2021 14:53:04 +0900
Note:

BB23085615

Item identifier Library Shelf Call number Circulation status
10087604 茨女短大図書館 研究室 371.42|Mi 73| Available on Shelf